Без рубрики

Як знайти оптового постачальника

як знайти оптового постачальника

Зібралися відкривати інтернет-магазин? Вам треба вирішити чимало різнопланових завдань, у тому числі знайти постачальників товару. Це складно, але дуже важливо. Від постачальника залежить, чи зможете ви запропонувати клієнтам якісну продукцію за конкурентоспроможною ціною.

Де його знайти? Як з ним домовитися про взаємовигідні умови співпраці? Про ці та інші нюанси читайте в нашій статті.

Види постачальників товарів

Можливість співпрацювати безпосередньо з виробником товару є не завжди. Особливо це стосується всесвітньо відомих брендів. У такому разі потрібно звертатися до посередників. На ринку є різні види постачальників, які ми й розглянемо докладніше. Це важливо, адже в кожному випадку є свої плюси й мінуси, про які треба знати.

Виробники товарів

Співпрацювати безпосередньо з виробником вигідно, адже він пропонує найнижчі ціни. Але тут є нюанси. При роботі з ним треба вирішити 2 задачі, що стосуються оренди складу та організації з логістикою. Виробники хочуть постачати товар великими партіями — це їхня пряма зацікавленість. Тому під час обговорення деталей співпраці слід детально обговорювати всі моменти.

Другий нюанс полягає в тому, що великі виробники відмовляють у постачанні товарів новим магазинам без репутації. На перший час можна домовитися лише з дрібними компаніями. Хоча тут є свій плюс: під час звернення до невеликої фірми ви, найімовірніше, спілкуватиметеся безпосередньо з керівником, а не менеджером середньої ланки. Це підвищує шанси на успішну співпрацю.

При роботі з виробниками можливі важливо враховувати такі ризики:

  • постачальник може виявитися непорядним і підвести вас;
  • якість товару в різних партіях буде кардинально відрізнятися;
  • виробник у будь-який момент може припинити свою діяльність з технічних, фінансових чи інших причин.

Відповідальність перед клієнтами за якість товару і його своєчасну доставку несете ви. Тому, якщо хочете працювати з прямим постачальником, відбирайте його дуже уважно. Співпрацюйте тільки з тими фірмами, у яких налагоджені бізнес-процеси й повний порядок із документацією.

Дистриб’ютори

Дистриб’ютори — це перевірені представники компанії-виробника, у яких укладено з нею контракт. Також під цим поняттям інколи маються на увазі підприємці, які закуповують товар у прямого постачальника, а потім продають його оптом.

У будь-якому разі дистриб’ютори дроблять великі партії й продають товар частинами. У них можна брати дрібнооптові замовлення, що особливо вигідно на старті. Ціна продукції у них трохи вища, ніж у виробника, зате вони візьмуть на себе витрати з доставки.

Дропшиппери

Дропшиппінг — популярна схема співпраці в Україні. Адже тут потрібно закладати бюджет тільки на розробку інтернет-магазину і рекламну кампанію.

Працює дропшиппінг дуже просто. Усі товари лежать на складі компанії. Ви приймаєте замовлення від покупця і перенаправляєте його постачальнику. Він обробляє заявку і відправляє продукцію клієнту. Після продажу товару ви отримуєте обумовлений раніше відсоток. Для кінцевих продавців схема просто чудова.

Підводні камені тут теж є:

  • дропшиппер може виявитися ненадійним, як і будь-який постачальник;
  • іноді складно знайти компанію з необхідним асортиментом;
  • з дропшиперами співпрацює багато інтернет-магазинів, а через високу конкуренцію складно домовитися про вигідні умови.

Крім того, співпрацювати з іноземними дропшиперами за цією схемою набагато важче. Усе тому, що потрібна синхронізація даних магазинів із товарною базою на стороні постачальника. Буває, що це просто неможливо. Якщо ж ви хочете знайти оптового постачальника в Україні, то дропшиппінг буде чудовим варіантом.

Імпортери

Імпортери — це посередники між продавцями в Україні й закордонним виробником. Вони беруть на себе всі питання: пошук надійних постачальників, ведення переговорів, оформлення документації та доставку товарів у ваш регіон.

Співпрацювати з ними приємно, але ціна на продукцію буде вищою, ніж у виробників. Також з їхньою допомогою можна закупити товари для інтернет магазину, яких немає в Україні, для залучення нової цільової аудиторії.

Оптові інтернет-магазини

Постачати товари можуть інтернет-магазини, які спеціалізуються на оптовій торгівлі. У них є свої B2B-майданчики з каталогами, прайс-листами та умовами співпраці. Через сайт можна замовити товари в потрібній кількості, як у будь-якому стандартному інтернет-магазині. Перед покупкою важливо обговорити з оптовим постачальником деталі співпраці, дізнатися всі нюанси про бонуси, знижки тощо. Пізніше у вас з’явиться можливість закуповувати нові партії товару через сайт без спілкування з менеджерами з боку магазину.

Де шукати оптових постачальників

Знайти постачальників для бізнесу можна різними способами. Варіантів багато, тому перерахуємо коротко найосновніші. Яким із них користуватися — вирішувати тільки вам.

Google

Найпростіший і найефективніший спосіб. У Google можна знайти постачальника для інтернет-магазину за кілька кліків, ввівши конкретний запит. Тільки пам’ятайте, що вони не розкручують свої сайти й шукати їх потрібно за межами першої сторінки видачі.

У ТОП-10 зазвичай відображаються посередники. Вони продають товари з величезною націнкою. Щоб знайти більше постачальників, не вказуйте регіон у запиті на кшталт «постачальник аксесуарів до гаджетів Україна». Пишіть просто «постачальник аксесуарів до гаджетів оптом». Так ви знайдете набагато більше компаній, що пропонують цю продукцію.

Соціальні мережі

У Facebook є групи, де постачальники пропонують співпрацю, а інші користувачі пишуть відгуки про роботу з ними. У таких спільнотах можна поспілкуватися з людьми, поставити запитання, попросити рекомендацій щодо пошуку постачальника. Тільки дивіться на активність групи. Якщо в ній лише 1000 учасників і пости публікуються раз на тиждень, то не витрачайте даремно свій час.

Месенджери

Також можна шукати постачальників у Viber і Telegram. У месенджерах є тематичні канали, де активність навіть вища, ніж у соцмережах. У групах від 10 000 учасників пропозиції про співпрацю публікуються кілька разів на день. Єдиний мінус — це відсутність відгуків, без яких складно скласти думку про постачальника.

Каталоги постачальників

Каталог постачальників — це спеціальний сайт, де постачальники публікують свої пропозиції. Тут є поділ за нішами, що спрощує процес пошуку. Знайти каталог можна за запитом «база постачальників для інтернет-магазину» або «база дешевих постачальників 2024». Враховуйте, що бази бувають платними, тож до запиту не зайвим буде додати слово «безкоштовно».

Маркетплейси

Ви можете шукати постачальників на популярних українських маркетплейсах. Введіть запит «постачальник» — і побачите товари від таких компаній (більша частина продукції буде від них). Зазвичай вони прямо в назві пишуть слово «Постачальник», щоб вам було легше їх знайти.

Далі залишиться тільки вказати бажану категорію товарів і поспілкуватися з продавцем. Уточніть, звідки привозять продукцію, які умови співпраці тощо.

Дошки оголошень

На майданчиках типу OLX можна знайти ще більше постачальників. Процес пошуку такий самий, як і на маркетплейсах. Просто введіть запит «Постачальник» і уточніть бажану категорію.

Враховуйте, що на дошках оголошень нерідко зустрічаються шахраї. Обов’язково поспілкуйтеся з постачальником, уточніть усю необхідну інформацію і поцікавтеся, які гарантії він дає.

Ринки

В Україні працюють великі ринки, які пропонують найрізноманітніші товари від постачальників. Найвідоміший — «Сьомий кілометр» в Одесі. Їхати туди, щоб замовити товар, немає жодної необхідності. У ринку є сайт, де можна оформити замовлення в онлайн-режимі.

На цьому майданчику додатково є дошка оголошень. Тут можна знайти постачальників за оголошеннями, які вони залишили. Також є можливість самому залишити запит про те, що ви шукаєте постачальника.

Як зв’язатися і спілкуватися з постачальниками

Коли ви знайдете кілька постачальників, треба буде визначитися, де найкраще взяти товар для інтернет-магазину. Для цього слід поспілкуватися з кожним із них. Зв’язатися з постачальником можна будь-яким зручним способом: електронною поштою, телефоном або в месенджері.

Кілька рекомендацій, як спілкуватися з постачальниками:

  1. Грамотно підготуйте перший лист. Розпишіть свої переваги як продавця, покажіть, чому з вами вигідно співпрацювати. Добре складений лист підвищить шанси укласти договір.
  2. Обговоріть усі деталі, що цікавлять. Сміливо ставте будь-які запитання: чи є сертифікати, який обсяг мінімальної партії, хто займається гарантійними випадками, чи є можливість купити демонстраційний товар, чи буде співпраця оформлена офіційно, як здійснюється доставка й оплата.
  3. Не бійтеся торгуватися. Просіть знижку, якщо замовляєте велику партію товару. Наводьте приклад інших постачальників, якщо вони продають продукцію за нижчими цінами — це допоможе збити вартість. Просіть бонуси за довгострокову співпрацю або регулярні замовлення великих партій.

Ще одна важлива порада: співпрацюйте з кількома постачальниками. Пам’ятайте, що будь-яка компанія може виявитися ненадійною. Добре, якщо у вас буде кілька постачальників на кожну категорію товарів. Так ви мінімізуєте ризики в разі форс-мажорів. Правило «не класти яйця в один кошик» в інтернет-торгівлі теж актуальне.

І до речі: навіть якщо ви вже знайшли постачальників, моніторте ринок й далі. З часом можуть з’явитися нові компанії, які запропонують вигідніші умови співпраці.

Де знайти постачальника аксесуарів до гаджетів

Вище вже описано способи, де і як можна знайти прямого постачальника товарів будь-якої категорії. Якщо ж вас цікавлять саме аксесуари до гаджетів, то придбати їх оптом можна в нашій компанії EASY TRADE.

Весь асортимент представлений на сайті, для зручності товари розбиті на підкатегорії. Вивчіть нашу продукцію, подивіться ціни. Для обговорення деталей співпраці телефонуйте за вказаним на сайті телефоном або зв’яжіться з нами у Viber чи Telegram.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *